logo

Το σχολείο μας το Μάιο του 2021 αναβαθμίστηκε και χαρακτηρίστηκε πρότυπο.

Αλήθεια, τί προσφέρει ένα πρότυπο σχολείο στους μαθητές του;

Τα Πρότυπα Σχολεία είναι σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίες στοχεύουν να ενισχύσουν το πρότυπο της αριστείας στο εκπαιδευτικό σύστημα, με την έννοια της διαμόρφωσης των κατάλληλων εκείνων προϋποθέσεων που θα προάγουν τη διαρκή αυτο-βελτίωση των μαθητών, καθώς και τη μεθοδικότερη και συστηματικότερη καλλιέργεια και ανέλιξη των ιδιαίτερων μαθησιακών τους δυνατοτήτων, κλίσεων και ταλέντων.

Εκτός από κυρίως πρόγραμμα, ένα Πρότυπο Σχολείο παρέχει επιπλέον δυνατότητες στους μαθητές που φοιτούν σε αυτό.

Ενδεικτικά αναφέρονται οι όμιλοι αριστείας, δημιουργικότητας και καινοτομίας, τα προγράμματα (πολιτιστικά, κ.α), οι καινοτόμες δράσεις, η εφαρμογή πιλοτικών σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας, η συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα μέσω της συνεργασίας με Πανεπιστήμια και άλλους ερευνητικούς φορείς, η διδασκαλία από εκπαιδευτικούς που έχουν αξιολογηθεί με βάση τα αυξημένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα τους.

Η συνύπαρξη συνειδητοποιημένων παιδιών με ικανότητες, στόχους και διάθεση για δημιουργική αριστεία είναι βασικό χαρακτηριστικό ενός Πρότυπου Σχολείου. Συμβάλλει στη δημιουργική αλληλεπίδραση, στην ενεργοποίηση γνωσιακών διεργασιών, στη δημιουργία ευνοϊκών συνθηκών για μάθηση και στην ανάπτυξη σημαντικών δεξιοτήτων.

Μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον οι   μαθητές και οι μαθήτριες μπορούν με αξιώσεις, να συμμετάσχουν σε πρωτοποριακά projects, να δοκιμάσουν νέες μεθόδους διδασκαλίας, να εφαρμόσουν τις καινοτόμες ιδέες τους, να αναζητήσουν και να καλλιεργήσουν τις ιδιαίτερες μαθησιακές δυνατότητες, τις κλίσεις και τα ταλέντα τους.

Συλλογή mail κηδεμόνων
Στείλτε μας το Email σας για να ενημερώνεστε άμεσα!
Συμπληρώστε την φόρμα
«Το μυαλό δεν είναι ένα δοχείο που πρέπει να γεμίσει αλλά μια φωτιά που πρέπει ν’ ανάψει». Πλούταρχος  50-120 μ.Χ.
2018-08-12T15:18:06+00:00
«Το μυαλό δεν είναι ένα δοχείο που πρέπει να γεμίσει αλλά μια φωτιά που πρέπει ν’ ανάψει». Πλούταρχος  50-120 μ.Χ.
«Εκπαίδευση δεν είναι η εκμάθηση γεγονότων αλλά ή εξάσκηση του μυαλού να σκέφτεται» Albert Einstein   (1879 - 1955 μ.Χ.)
2018-08-12T15:19:39+00:00
«Εκπαίδευση δεν είναι η εκμάθηση γεγονότων αλλά ή εξάσκηση του μυαλού να σκέφτεται» Albert Einstein   (1879 – 1955 μ.Χ.)
«Εκεί που ανοίγει ένα σχολείο, κλείνει μια φυλακή».  Βίκτωρ Ουγκώ,  Γάλλος συγγραφέας
2018-08-12T15:22:29+00:00
«Εκεί που ανοίγει ένα σχολείο, κλείνει μια φυλακή».  Βίκτωρ Ουγκώ,  Γάλλος συγγραφέας
«Η αγραμματοσύνη είναι μάνα όλων των κακών».  Πυθαγόρας (580 - 496 π.Χ.)
2018-08-12T15:23:07+00:00
«Η αγραμματοσύνη είναι μάνα όλων των κακών».  Πυθαγόρας (580 – 496 π.Χ.)
«Ο σκοπός της παιδείας είναι η γνώση όχι δεδομένων αλλά αξιών».   William Ralph Inge, Βρετανός ιερωμένος & ακαδημαϊκός
2018-08-12T15:25:36+00:00
«Ο σκοπός της παιδείας είναι η γνώση όχι δεδομένων αλλά αξιών».   William Ralph Inge, Βρετανός ιερωμένος & ακαδημαϊκός
«Αν το παιδί δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που το διδάσκουμε, τότε πρέπει να το διδάξουμε με τον τρόπο που μπορεί να μάθει» Maria Montessori, Ιταλίδα παιδαγωγός
2018-08-12T15:27:20+00:00
«Αν το παιδί δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που το διδάσκουμε, τότε πρέπει να το διδάξουμε με τον τρόπο που μπορεί να μάθει» Maria Montessori, Ιταλίδα παιδαγωγός
«Η εκπαίδευση και η μόρφωση είναι τα πιο ισχυρά όπλα για να αλλάξουμε τον κόσμο» Νέλσον Μαντέλα, Νόμπελ Ειρήνης 1993
2018-08-05T18:58:40+00:00
«Η εκπαίδευση και η μόρφωση είναι τα πιο ισχυρά όπλα για να αλλάξουμε τον κόσμο» Νέλσον Μαντέλα, Νόμπελ Ειρήνης 1993
«Στους γονείς οφείλομεν το ζην, στους δε διδασκάλους το ευ ζην» Μέγας Αλέξανδρος, 356-323 π.Χ.  
2017-03-13T11:54:16+00:00
«Στους γονείς οφείλομεν το ζην, στους δε διδασκάλους το ευ ζην» Μέγας Αλέξανδρος, 356-323 π.Χ.  
«Διπλά βλέπουν όσοι έμαθαν γράμματα».  Πυθαγόρας (580 - 496 π.Χ.)
2018-08-12T15:13:39+00:00
«Διπλά βλέπουν όσοι έμαθαν γράμματα».  Πυθαγόρας (580 – 496 π.Χ.)
1o Γυμνάσιο Ιλίου