logo

ΕΚΠΑ- Ατομικό Πρόγραμμα Επαγγελματικού Προσανατολισμού για μαθητές/τριες της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΣΕΠ

ΣΑΣ ΠΡΟΩΘΟΥΜΕ ΤΟ:

Ατομικό Πρόγραμμα Επαγγελματικού Προσανατολισμού για μαθητές/τριες της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης – ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΠΑ

Το Εργαστήριο Συμβουλευτικής Επιστήμης και Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με αφετηρία το ενδιαφέρον για την καθοδήγηση των μαθητών/-τριών της Β/θμιας Εκπαίδευσης στη διερεύνηση της σταδιοδρομίας τους και με πυξίδα τις γνώσεις και την εμπειρία που διαθέτει σε υπηρεσίες συμβουλευτικής για τον επαγγελματικό προσανατολισμό των εφήβων, διοργανώνει «Ατομικό Πρόγραμμα Επαγγελματικού Προσανατολισμού για μαθητές/τριες της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης».

Επιθυμία του ΕΚΠΑ είναι να βοηθήσει τους μαθητές στην ανάπτυξη της αυτογνωσίας τους, στη λήψη επαγγελματικής πληροφόρησης και, στην ενεργό εμπλοκή τους στη διαδικασία λήψης εκπαιδευτικής ή επαγγελματικής απόφασης.

Λεπτομέρειες υλοποίησης Προγράμματος:

Ποιος υλοποιεί το Πρόγραμμα:

Το Ατομικό Πρόγραμμα Επαγγελματικού Προσανατολισμού για μαθητές/τριες της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υλοποιείται από απόσταση σε συνεργασία με τους εξειδικευμένους Συμβούλους Επαγγελματικού Προσανατολισμού του Εργαστηρίου μας, οι οποίοι διαθέτουν:

  • Πιστοποιημένες Ικανότητες (κάτοχοι Μεταπτυχιακού/Διδακτορικού Τίτλου στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό)
  • Πολυετή Επαγγελματική εμπειρία στη Συμβουλευτική Εφήβων
  • Επαγγελματισμό και Άρτια Επιστημονική Κατάρτιση

Πώς υλοποιείται το Πρόγραμμα

Το Πρόγραμμα υλοποιείται από απόσταση με χρήση ειδικής πλατφόρμας.

Στο πλαίσιο του Ατομικού Προγράμματος Επαγγελματικού Προσανατολισμού πραγματοποιούνται τέσσερις συναντήσεις (διάρκειας 45’) που περιλαμβάνουν:

  1. Συνέντευξη, διερεύνηση επαγγελματικών ενδιαφερόντων και εργασιακών αξιών
  2. Πληροφόρηση για τα επιστημονικά πεδία και τις σχολές
  3. Αξιολόγηση της λήψης επαγγελματικών αποφάσεων
  4. Τελική Ιεράρχηση επιλογών – Καθορισμός στόχων
  5. Παρουσίαση και συζήτηση επί των αποτελεσμάτων της διαδικασίας με τον μαθητή και τον γονέα του. Επίδοση γραπτής έκθεσης αναφοράς.

 

Οι ενδιαφερόμενοι-ες μπορούν να συμπληρώνουν την κάτωθι φόρμα συμμετοχής:

https://forms.gle/vS1PUAJPhrm7V6wT8

Για οποιαδήποτε διευκρινιστική ερώτηση μπορείτε να επικοινωνείτε με:

  • την Επιστημονική Υπεύθυνη του Προγράμματος, Επίκουρη Καθηγήτρια Κατερίνα Αργυροπούλου e-mail: kargirop@eds.uoa.gr ή
  • τον διαχειριστή του προγράμματος στα στοιχεία επικοινωνίας που ακολουθούν :

Γιάννης Τσιτσόπουλος

Διαχείριση & Υποστήριξη Προγραμμάτων Τηλεκπαίδευσης (e-Learning)

Τηλ.: 6977570195, 210 9328 523

e-mail: simvouleftiki@ppp.uoa.gr

Comments are closed.
Συλλογή mail κηδεμόνων
Στείλτε μας το Email σας για να ενημερώνεστε άμεσα!
Συμπληρώστε την φόρμα
«Εκπαίδευση δεν είναι η εκμάθηση γεγονότων αλλά ή εξάσκηση του μυαλού να σκέφτεται» Albert Einstein   (1879 - 1955 μ.Χ.)
2018-08-12T15:19:39+02:00
«Εκπαίδευση δεν είναι η εκμάθηση γεγονότων αλλά ή εξάσκηση του μυαλού να σκέφτεται» Albert Einstein   (1879 - 1955 μ.Χ.) 2018-08-12T15:19:39+02:00 https://1gym-iliou.gr/testimonials/einstein/
«Εκεί που ανοίγει ένα σχολείο, κλείνει μια φυλακή».  Βίκτωρ Ουγκώ,  Γάλλος συγγραφέας
2018-08-12T15:22:29+02:00
«Εκεί που ανοίγει ένα σχολείο, κλείνει μια φυλακή».  Βίκτωρ Ουγκώ,  Γάλλος συγγραφέας 2018-08-12T15:22:29+02:00 https://1gym-iliou.gr/testimonials/ougko/
«Η αγραμματοσύνη είναι μάνα όλων των κακών».  Πυθαγόρας (580 - 496 π.Χ.)
2018-08-12T15:23:07+02:00
«Η αγραμματοσύνη είναι μάνα όλων των κακών».  Πυθαγόρας (580 - 496 π.Χ.) 2018-08-12T15:23:07+02:00 https://1gym-iliou.gr/testimonials/pithagoras2/
«Ο σκοπός της παιδείας είναι η γνώση όχι δεδομένων αλλά αξιών».   William Ralph Inge, Βρετανός ιερωμένος & ακαδημαϊκός
2018-08-12T15:25:36+02:00
«Ο σκοπός της παιδείας είναι η γνώση όχι δεδομένων αλλά αξιών».   William Ralph Inge, Βρετανός ιερωμένος & ακαδημαϊκός 2018-08-12T15:25:36+02:00 https://1gym-iliou.gr/testimonials/williamralphinge/
«Αν το παιδί δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που το διδάσκουμε, τότε πρέπει να το διδάξουμε με τον τρόπο που μπορεί να μάθει» Maria Montessori, Ιταλίδα παιδαγωγός
2018-08-12T15:27:20+02:00
«Αν το παιδί δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που το διδάσκουμε, τότε πρέπει να το διδάξουμε με τον τρόπο που μπορεί να μάθει» Maria Montessori, Ιταλίδα παιδαγωγός 2018-08-12T15:27:20+02:00 https://1gym-iliou.gr/testimonials/montessori/
«Το μυαλό δεν είναι ένα δοχείο που πρέπει να γεμίσει αλλά μια φωτιά που πρέπει ν’ ανάψει». Πλούταρχος  50-120 μ.Χ.
2018-08-12T15:18:06+02:00
«Το μυαλό δεν είναι ένα δοχείο που πρέπει να γεμίσει αλλά μια φωτιά που πρέπει ν’ ανάψει». Πλούταρχος  50-120 μ.Χ. 2018-08-12T15:18:06+02:00 https://1gym-iliou.gr/testimonials/ploutarxos/
«Η εκπαίδευση και η μόρφωση είναι τα πιο ισχυρά όπλα για να αλλάξουμε τον κόσμο» Νέλσον Μαντέλα, Νόμπελ Ειρήνης 1993
2018-08-05T18:58:40+02:00
«Η εκπαίδευση και η μόρφωση είναι τα πιο ισχυρά όπλα για να αλλάξουμε τον κόσμο» Νέλσον Μαντέλα, Νόμπελ Ειρήνης 1993 2018-08-05T18:58:40+02:00 https://1gym-iliou.gr/testimonials/nelson-madela/
«Στους γονείς οφείλομεν το ζην, στους δε διδασκάλους το ευ ζην» Μέγας Αλέξανδρος, 356-323 π.Χ.  
2017-03-13T11:54:16+02:00
«Στους γονείς οφείλομεν το ζην, στους δε διδασκάλους το ευ ζην» Μέγας Αλέξανδρος, 356-323 π.Χ.   2017-03-13T11:54:16+02:00 https://1gym-iliou.gr/testimonials/megas-alexandros/
«Διπλά βλέπουν όσοι έμαθαν γράμματα».  Πυθαγόρας (580 - 496 π.Χ.)
2018-08-12T15:13:39+02:00
«Διπλά βλέπουν όσοι έμαθαν γράμματα».  Πυθαγόρας (580 - 496 π.Χ.) 2018-08-12T15:13:39+02:00 https://1gym-iliou.gr/testimonials/pithagoras1/
1o Γυμνάσιο Ιλίου